These mornings of grocery shopping


(Slitna jeans från Cheap Monday, kängor från Vagabond och jacka + tygkasse från Beyond Retro)

Steg upp i ottan för att fira födelsedag, dock inte min egen. Nu har jag placerat mig i soffan med en kopp kaffe. Ska snart ta tag i dagens bestyr. Klurar lite på hur man ska fira Nyårsafton på bästa sätt - vad har ni för planer?

Translation: Got up early today, to celebrate a birthday. Not my own though. Now I'm sitting in the sofa with a cup of coffe. Thinking about what I want to do at New year's eve. What have you guys for plans? (Jeans from Cheap Monday, boots from Vagabaond and jacket+bag from Beyond Retro)

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Fina bilder!

2011-12-13 @ 13:59:28
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

själv kommer jag inte hitta på något alls faktiskt, äta micromat med min hund :) Men nyårsaftån är mer en symbolisk högtid för mig :)

2011-12-13 @ 16:04:33
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0