Half way up the hill



(Tröja från Zara, shorts från Beyond Retro, skor från DinSko och väska Second Hand)

Nu är det bestämt. I början av nästa veckan kliver jag på bussen till Öland för att stanna tills det kryper i kroppen på mig. En känsla som brukar infinna sig efter si sådär fyra dagar. Nåväl, ser fram emot det mycket. Kanske allra mest efter att somna till ljudet av inget annat än vinden, kunna promenera och titta på fina utsikter utan att möta en människa och att bara slappna av i några dagar. Min syster har dessutom lovat att fixa mitt hår som är i stort behov av färgning.

Nu - dags att lägga huvudet på kudden.

Translation: Next week I will visit the place where I grew up. It's a small village in the southeast of Sweden. Looking forward to go to slepp listening to nothing more than the wind. Looking forward to this so much! Now, itäs time for bed. (Shirt from Zara, shorts from Beyond Retro, shoes from DinSko and the bag is Second Hand).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0