Chocolate and oranges

Tycker inte om att tiden verkar gå så förbaskat fort hela tiden. Vad gör jag egentligen av alla dygnets timmar? De timmar jag inte sover då alltså. Idag har jag postat ett stort paket, handlat mat samt fotograferat löv på marken. Nej, jag känner mig inte särskilt produktiv för tillfället, inte alls. Nu ska jag i alla fall försöka hinna med allt på listan. Men i stället för varm choklad blir det nymalet kaffe med smak av choklad och apelsin, det ni!

Translation: It feels like the time is moving to fast. Haven't done a single thing on my list, instead I posted a large packet, went to the store and took photos of the leaves on the ground. If I feel productive? No. Anyway, now I'm gonna spend the rest of the afternoon trying to catch up with everything on the list I did earlier. But instead of hot chocolate I'm gonna make coffee with taste of chocolate and oranges!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0