Just nu känns det mesta helt okej


Klar, färdig, slutfört, inlämnat! Efter flera timmar av stress och ångest har jag äntligen skickat in första uppgiften i Statsvetenskapen A. Uppgiften som jag kom på att jag inte skrivit någonting om handlade om att jämföra och kritiskt granska olika ideologier. Otroligt kul uppgift! Men, eftersom jag inte kan prestera utan press och stress blev började jag inte skriva förrän i eftermiddags och för tjugo minuter sedan klickade jag på skicka - exakt en timme innan sista inlämningstid. Nåväl, är så glad att jag äntligen är klar! Ser ju fruktansvärt uttråkad/ledsen/sorgsen ut här men så är det ju inte.

Förutom skrivpanik har dagen sett ut ungefär så här:

- Druckit tre koppar kaffe och ätit en kanelbulle eftersom det är kanelbullens dag.
- Läst ikapp det jag borde läst tidigare i veckan (dvs det mesta).
- Ätit suhsi, rätt bra sådan också.
- Kollat nya Dexter-avsnittet och insett att jag glömt allt som hänt.

Ganska bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,Hello kitty,Playboy smycken,extensions,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-10-04 @ 23:46:21
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0