ROMWE.COM GIVEAWAY//THE WINNER

Hej fina ni! Hoppas allt är så bra och fint som det kan vara. Romwe-tävlingen avslutades ju för ett bra tag sedan nu, så får passa på att be tusen gånger om ursäkt för förseningen. Den lyckliga vinnaren är Thea Holmqvist. Du kommer att kontaktas inom kort.

Och, jag vet att jag har sagt det förut. Alldeles för många gånger nu. Men jag har inte försvunnit. Tagit en allt för lång paus som måste få ett slut nu. Befinner mig för tilllfället på fina Öland och känner hur motivationen sakta börja infinna sig. Vi hörs snart igen <3

Translation: The happy winner in the Romwe Giveaway is Thea Holmqvist. And also. I know that I have said this so many times before. But I have not disappeared, the blog-paus just got way to long. See you soon. <3

Kommentarer
Postat av: Thea

Jag är i himlen!!!!



Åh tusen tusen tack, du förstår inte hur lycklig jag blev när jag såg detta! Ska kolla runt på romwe heeeela kvällen!



Måste få fråga bara, du har ju beställt därifrån :) hur är storlekarna? Främst i byxor/shorts? :) tacksam för svar, och kul att du är tillbaka lite smått nu, har saknat inspirationen man får av dej :) kram och återigen, STORT TACK! <3

2012-04-02 @ 15:26:15
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0