Dilemma

(Jacka från Gina Tricot, bustier från Humana och jeans från Cheap Monday)

Det var så här att jag skulle sätta mig och börja med tentan. Tog mig så att säga i kragen, öppnade boken med pennan i högsta hugg och ett fantastiskt "nu ska jag börja i tid för en gångs skull"-tänk. Hur gick det? Inte alls. Fattar inte vad i hela friden problemet är. Det är som att jag inte kan få ner en endaste vettig mening när jag vet att jag har tio hela dagar på mig att färdigställa det hela. Att då också behöva ta sig igenom otaliga kapitel känns i princip omöjligt. Nej, jag måste tydligen känna mig så stressad och pressad att jag nästa bryter ihop för att kunna prestera. Någon vettig själ där ute som vet hur man botar detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0