Listing

Något som jag tycker om att göra är listor. Skriver upp allt från veckans sysslor till vad jag ska handla nästa gång jag beger mig till affären och inte minst vad jag måste hinna med i pluggväg. Listorna följs sällan punkt till pricka och ibland inte alls men på något sätt känns det bra att skriva upp allt i prydlig ordning. Nåväl, här kommer en lista på dagens göromål.

- Läsa minst hundra sidor i boken "Political Theory".
- Försöka komma på bra resonemang och använda dessa för att besvara provfrågorna.
- Göra varm choklad. På kakao och socker, inte på O'boy.
- Se det nya avsnittet av Psych.
- Bjuda in vänner till morgondagens Halloween-spektakel. 

Translation: I really like to make lists of things. I write everything down. Everything from weekly duties to what I'm going to buy at the supermarket. I rarely follow these lists exactly but it feels good to write it down anyway. Any how, here comes a list of what I'm gonna do today: study, come up with good thoughts and ideas so that I can do my homework, make hot chocolate, watch the new episode of Psych and invite my friends to a Halloween party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0