One of these nights

Pics: Adam

Sitter i den svarta, alldeles för nedsuttna soffan och tittar ut genom fönstret. Du, som alltid klagar på mitt sätt att pressa ner ryggkuddarna, är i rummet bredvid. Håret är blött, nyduschat, retar mig på att lockarna på huvudet aldrig vill lägga sig rätt. Tittar ut genom fönstret och tänker att jag är glad att jag är här, men att jag skulle vara lika lycklig någon annanstans, som man ju tänker ibland. Undrar hur det skulle vara att uppleva årstiden i ett annat land, en annan stad. Men mest av allt tänker jag på vad all denna oresonliga längtan kommer ifrån.

Translation: Sometimes I wonder how it would be to live somewhere else.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0