-


Foto: Fashiongonerogue.com

Har huvudet fullt av tankar som ju alla andra också har. Men om nästan exakt en månad får jag veta hur min vår kommer att se ut. I mitten av september tog jag en paus, en paus från livets rutiner ungefär. Detta efter att ha hoppat av en utbildning som jag inte trivdes med. Pausen var med andra ord helt oplanerad. Sedan dess har jag mest levt långsamt, ströjobbat och studerat politik på distans. Men jag har planer. Om allt går som jag vill kommer jag att ha fullt upp nästa år. Men bara om beslutet som kommer om en månad är det jag vill att det ska vara. Så nu håller jag tummarna så hårt jag bara kan, för, för en gångs skull vet jag vad jag vill.

Translation: I am very nervous. Because a month from now, I will find out how my next year is going to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0