Moving on

 
Hej.
 
Hur många dagar, veckor, månader det har gått sedan sist vet jag inte. Jag vet inte heller hur många av er som kommer att läsa det här. Men jag hoppas att ni får ta del av det. Jag känner att jag är skyldig er en förklaring, till er som varje dag gett mig peppande kommentarer, tagit del av det jag skrivit och fotat och sist men inte alls minst, höjt mitt humör varje dag. För ni ska veta att jag tänkt på er varje dag jag låtit bli att skriva här. Så först och främst vill jag ge er ett stort, varmt tack. Ni är guld värda.
 
Anledningen till att jag någon gång i mars tidigare i år började uppdatera mer sällan har flera förklaringar. Den främsta är att jag helt enkelt tappade motivationen och kände att jag bloggade av fel anledning. Pressen blev för stor och ju längre jag lät bloggen vara ökade pressen ytterligare. En press som givetvis bara existerade i mitt eget huvud. En annan anledning är att många saker förändrades i mitt liv, samtidigt. Bra men omvälvande saker, vilket gjorde att bloggandet hamnade långt ner på min prioriteringslista.
 
Nu, flera månader senare har jag äntligen landat. Det mesta har fallit på plats och motivationen är tillbaka - och är förhoppningsvis här för att stanna.
 
Den här bloggen kommer jag dock lämna bakom mig eftersom den känns som ett avslutat kapitel. Istället kommer jag börja på en annan plats, med andra förutsättningar och nya möjligheter. Bloggen kommer upp i början av nästa vecka och jag hoppas innerligt att ni vill följa med. Så fort alla formaliteter är fixade och bloggen är igång kommer det finnas en länk här.
 
Till dess, ta hand om er <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh fint att du tar upp bloggandet igen. har saknat dina fina outfitbilder! hoppas att allt är bra nu igen :)

kram

2012-08-04 @ 17:44:49
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: Thea

kul att du är tillbaka! ser framemot din nystart! kram! :)

2012-08-09 @ 18:47:45
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0